Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze - stanowisko ds. zamówień publicznych

herb

Urząd Gminy Spytkowice

ogłasza nabór

na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa i adres jednostki: Urząd Gminy Spytkowice
34-116 Spytkowice, ul. Zamkowa 12

Określenie stanowiska: Stanowisko do spraw zamówień publicznych.

Określenie wymagań:

1)   Zakres wymagań niezbędnych:

a) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art.11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz.1282);

b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

d) wykształcenie wyższe;

e) minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku z zakresu zamówień publicznych w jednostkach administracji samorządowej lub rządowej lub innych jednostkach sektora finansów publicznych lub kompleksowe prowadzenie postępowań z zakresu zamówień publicznych w ramach zajmowanego stanowiska;

f) znajomość przepisów prawnych i zagadnień z zakresu prawa zamówień publicznych, znajomość regulacji prawnych z zakresu administracji publicznej oraz przepisów regulujących (ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu Cywilnego, Kodeksu Postępowania Administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw i przepisów prawa miejscowego);

g) umiejętność samodzielnego opracowywania i kompletowania dokumentacji pozwalającej na przeprowadzenie i udzielenie zamówienia publicznego

h) dobra organizacja pracy własnej;

i) odpowiedzialność, terminowość, komunikatywność, sumienność, dokładność;

j) umiejętność  biegłej obsługi komputera, podstawowych programów komputerowych - edytorów tekstu, arkuszy kalkulacyjnych i innych;

k) nieposzlakowana opinia.

2) Zakres wymagań preferowanych:

a) preferowane wykształcenie wyższe związane ze specjalizacjami: administracja, budownictwo, ekonomia prawo lub inne kierunki techniczne;

b) studia podyplomowe lub szkolenia/ kursy z zakresu zamówień publicznych; 

Zakres podstawowych obowiązków:

1)   Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych:

a) Przygotowanie i prowadzenie postepowań o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, dostawy, usługi w trybach przewidzianych prawem zamówień publicznych dla wszystkich referatów Urzędu Gminy, a w szczególności:

- Kompletowanie dokumentów w celu publikacji ogłoszeń o zamówieniu,

- sporządzanie specyfikacji warunków zamówienia,

- ogłaszanie i prowadzenie postępowań przetargowych,

- udzielanie Wykonawcom wyjaśnień dotyczących zapisów w dokumentacji przetargowej,

- sporządzanie protokołów z postepowań o zamówienie,

b) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień, których wartość nie przekracza 130 000,00 zł netto;

c) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem wadiów;

d) prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem i zwalnianiem zabezpieczenia należytego wykonania umowy;

e) prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych;

f) sporządzanie planów zamówień publicznych;

g) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych;

h) prowadzenie centralnego rejestru umów;

i) sporządzanie wymaganej sprawozdawczości związanej z zajmowanym stanowiskiem;

j) udzielanie pomocy merytorycznej w zakresie zamówień publicznych jednostkom organizacyjnym Gminy.

Przewiduje się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas określony, a następnie jej przedłużenie lub zawarcie umowy na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru.

Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku:

1) pełny wymiar czasu pracy;

2) praca na stanowisku urzędniczym;

3) praca w siedzibie Urzędu.

Informacja, o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych:

W miesiącu styczniu 2021 r. poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 1,6 %.

Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV);

2) list motywacyjny;

3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (dyplom lub inne zaświadczenie o odbytych studiach);

4) kserokopie świadectw pracy ( w przypadku gdy kandydat był już zatrudniony);

5) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;

6) inne dodatkowe o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;

7) inne dokumenty wymagane przepisami prawa:

  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny);
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań stanowiska ds. zamówień publicznych (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia wystawionego przez lekarza medycyny pracy);
  • oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

8) Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, życiorys powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1282).

Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

1)   Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć (w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. Zamówień publicznych”) w Sekretariacie / Dzienniku Podawczym Urzędu Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice - w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 lutego 2021 roku do godz. 13.00.

2)   Dokumenty można przesłać na adres: Urząd Gminy Spytkowice, 34-116 Spytkowice, ul. Zamkowa 12. Decyduje data wpływu do Urzędu Gminy.

3)   Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu lub bez kompletu dokumentów - nie będą rozpatrywane.

Przebieg postępowania w sprawie naboru:

1) Konkurs przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Spytkowice.

2) W konkursie będą mogli wziąć udział kandydaci, którzy spełnią niezbędne wymagania formalne. Lista tych kandydatów zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze.

3) Dokumenty aplikacyjne osób, które nie spełnili wymagań formalnych naboru, można będzie odebrać w okresie 1 miesiąca od dnia ogłoszenia informacji w BIP-ie.

4) Komisja konkursowa działa dwuetapowo:  
a) I etap: zapoznanie się z dokumentami złożonymi przez kandydatów, ustalenie czy zostały spełnione kryteria określone w ogłoszeniu o naborze oraz ustalenie listy kandydatów dopuszczonych do drugiego etapu postępowania,
b) II etap: przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami.  Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub na wskazany adres e-mail o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

5) Niezwłocznie po przeprowadzonym naborze informacja o jego wyniku zostanie zamieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Spytkowicach oraz opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy.

6) Wybrany kandydat, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest do złożenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności.

7) Urząd Gminy w Spytkowicach zastrzega sobie możliwość nie rozstrzygania konkursu bez podania przyczyny.

8) Kandydatowi nie przysługuje roszczenie o nawiązaniu stosunku pracy.

9) W stosunku do czynności związanych z naborem nie przysługuje droga odwoławcza.

 

Klauzula informacyjna.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L Nr 119), zwanego dalej RODO informuję, że :

1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, tel. 33 879 18 20, e-mail: gmina@spytkowice.net.pl

2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych u Administratora: iod@spytkowice.net.pl

3. Pana/i dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego na podstawie art.6 ust.1 lit.b (podjęcie działań zmierzających do zawarcia umowy) i lit.c RODO (wypełnienie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z art.221 §§ 1 i 4 ustawy z dn. 26.06.1974 roku Kodeks pracy (t.j.Dz.U.2018.917) i §1 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (t.j.Dz.U.2017.894); inne dane osobowe, w tym dane do kontaktu, takie jak nr telefonu lub adres e-mail, są przetwarzane na podstawie Pana/i zgody (art.6 ust.1 lit.a RODO), która może być odwołana w dowolnym momencie, jednakże jej wycofanie nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem.

4. Dane osobowe mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.

5. Pana/i dane osobowe będą przetwarzane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego poprzez procedurę rekrutacyjną pracownika. Osoba nieprzyjęta do pracy ma prawo nie zgodzić się na określony w zdaniu poprzednim okres przetwarzania jej danych osobowych, a wówczas jej dane będą podlegały usunięciu z chwilą zatrudnienia pracownika wybranego w naborze.

6. Posiada Pan/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania.

7. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdyby przetwarzanie Pana/i danych osobowych naruszało przepisy RODO.

8. Pana/i dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.

9. Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

10. Podanie przez Pana/ią danych osobowych w zakresie wynikającym z art.221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.

 

Załączniki:

1) Oświadczenie o stanie zdrowia

2) Oświadczenie o niekaralności

3) Oświadczenie RODO

NA SKRÓTY


Sytem Powiadamiania SMS solidarni-z-ukraina spis-powszechny Fundusz rozwoju przewozów autobusowych Fundusz Dróg Samorządowych Gospodarka odpadami cmentarz-komunalny stop-smog spis-rolny partnerski-projekt-budowy-instalacji-odnawialnych-zrodel-energii studium-uwarunkowan Zbiór aktów prawa miejscowego 2022-Raport-o-stanie-gminy-w-2021 wybory-prezydenckie-2020 Spytkowice CEIDG Mikroporady Gminny Program Rewitalizacji Mapa Gminy Sprawdź zanieczyszczenie powietrza CEEB Czyste powietrze Ekointerwencja-formularz Karta Dużej Rodziny Plan Zagospodarowania edziennik malopolska Monitor Polski Dziennik Ustaw
 
Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWA MAŁOPOLSKA”, Działanie 2.1 „E-administracja i otwarte zasoby”.
//popup //